30 Mayıs 2010 Pazar

Doğayı bilgisayara döşemek

"Doğayı bilgisayarlarına döşeyenler, neden görmezsiniz bahçedeki akasyanın tomurcuklandığını" demiş Müşfik Kenter.

Figoltx de cevap vermiş:

"internetle eskisi kadar hasir nesir degilim ve bundan da ayri bir keyif aliyorum....Doğayı kokluyor, daha fazla dokunuyor, yeni açan tomurcukları, mutlu bir çocugun gülüşünü fotograflarımda ölümsüzlestirmeye çalışıyorum"

Ben de bilgisayar başında bunları okurken telaşla kendime sordum; "pazar gününü kucağımda bilgisayarla balkonda geçirirken farkediyor muyum tomurcuklanan ağaçları falan" diye; dosyaları karıştırdım hemen, aşağıdaki fotoğrafları buldum; son günlerde çekilmiş. Evet, evet hem farketmişim açan çiçekleri, hem fotoğraflarını bilgisayarıma aktarmışım; bakın şimdi de internette yayımlayıp paylaşıyorum. Aferin bana!

1. Foto: Komşunun bahçesinden, 2. Foto: Bizim bahçeden, 3. Foto: Adana-Mersin arasında bir benzin istasyonundan

3 yorum:

  1. Acep ben de katılsam mı bu furyaya. Var bende de bir iki foto ama... Iıh, belki sonra :)

    YanıtlaSil
  2. Ne yardan ne de serden geçmemeli! Iste bu fotolar senin bunu basarabildiginin kaniti...

    YanıtlaSil
  3. Valla ben de bir o kadar çöktüm kaldım bu bilgisayarın başında. Şimdi askerlik dönüşü, özlemişimdir, diye bahanem var ama bakalım ne kadar gidecek... Hoş gelmiş sayın bahar!

    YanıtlaSil