20 Mayıs 2010 Perşembe

Haftasonu gideceğim yer

4 yorum:

  1. Memleketlerden biri daha ha? :)

    YanıtlaSil
  2. Aa fotograftan tanimadiniz mi, ben burayi eski blogumda cok tanittim...Camisi, nehri, köprüsü olan yer?

    YanıtlaSil
  3. Adana mı burası cidden? NE kadar güzel duruyor.

    İnsan sahip olduklarına ve yaşamında yer alan her şeye zaman zaman dışardan/uzaktan/yukardan bakmanın yollarını aramalı. İçinde yer aldığın "güzellik" e körleşiyorsun bir süre sonra ister istemez.

    YanıtlaSil
  4. İnanması güç ama Adana. Ben de bahsettiğiniz körleşmeye bir çare olarak blog yazarı oldum zaten. Bırakında körlüğümün arttığını hissettim, o yüzden burada yeni bir başlangıç yapmak istedim. Dur bakalım, eskisi gibi yazmaya başlayamadım ama en azından burada yazı bekleyen bir blog olduğunu bilmek, yakın çevreye biraz uzaktan bakmaya zorluyor insanı.

    YanıtlaSil