24 Haziran 2010 Perşembe

Bursa'da Bale.....

Artık Bursa'da da orkestra çukuru bile olan bir salon var! Bundan böyle gelsin baleler, gitsin operalar... Ben ancak geçen hafta Bursa Festivali vesilesiyle Merinos Atatürk Kültür Merkezi'nin içini görebildim. Kendimi Avrupa'da bir opera salonuna gitmiş sandım. Ankara Devlet Opera ve Balesi'nin Harem Müzikali'ni (müzikal değil aslında bale, neden müzikal dediklerini anlamadım) izledik.Haci Arif Bey, Dede Efendi gibi bestecilerin müziği eşliğinde bale! Harika kostümler. Eğer videoyu yerleştirmeyi becerebildiysem baleden sahneler izleyebilirsiniz (Rengin Gökmen'le söyleşinin ardından başlıyor)

3 yorum:

  1. Basakcim merhaba. Blogunu izleyenlere katildim gecikmeli de olsa :) Hosuma gidiyor yazdiklarin... Video ekleyemiyorum ben, nasil yapicam?

    YanıtlaSil
  2. ben vidyoyu göremiyorum ama yasaklardan mı yoksa yerleşememiş olmasından mı, bilemedim.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba çağlar, hoşgeldin. Video yasaklı sitede değil, belediyenin sitesinde; o yüzden görüntülemede kimsede sorun olmaz diye düşündüm ama bak; buradan izleyebilirsin herhalde: http://www.bursa.bel.tr/?baslik=gorkemli-salonda-muhtesem-gosteri&bolum=haber&id=2951

    YanıtlaSil