26 Kasım 2010 Cuma

Gazeteci Yusuf

Geçen ay, Tiyatrokare'nin (Nedim Saban Tiyatrosu) "Leyla'nın Evi" adlı oyununu tanıdıklardan oluşan kalabalık bir grupla Bursa'da izledim. Oyuncu Onur Bayraktar gazeteci Yusuf rolündeydi. Dün gece Gazanfer Özcan Tiyatrosu'nda sahnelenen oyunun ardından motosikletle evine dönerken kaza yapıp hayatını kaybetmiş. Haberi duyunca bir yakınımın kaybını öğrenmiş gibi oldum. Benim gibi pek çok tiyatro izleyicisi onu iyi kalpli gazeteci Yusuf olarak belleklerinde yaşatacaktır.

1 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin, ben de çok üzüldüm. Bu motosiklet işinden hep korkarım zaten. Kendisinin twitter hesabı varmış (onrbyraktar) Çok ilginç, 23 kasımda yazdığı ileti şöyle:

    "Yarın uyanırız diye bile söz verme. Gün gelir, kalkamaz halde uyanamaz bedenin"

    Ve daha da ilginç olan 20 Kasım tarihinde yazdığı:

    "bir trafik kazası sonucu ölmek. pardon kaza oldu"

    YanıtlaSil